Hackhell Sinema (AROG) Şenliği Fotoğrafları...

'Etkinlikler, Organizasyonlar' forumunda ..єЯDєM.. tarafından 21 Aralık 2008 tarihinde açılan konu

  1. RingAteşi

    RingAteşi KicKBoks

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesaj:
    2,390
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kadiköy-Ataşehir

    Bende katılsam ne olur:)
     
  2. umutd07

    umutd07 :_:_мєтαℓ ƒıятıηα_:_:

    Katılım:
    21 Mayıs 2008
    Mesaj:
    5,764
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğяєη¢ι
    Şehir:
    нα¢кнєℓℓ υƒσ тєαм

    yhaaaa neden antalya toplantısı olmuyooo :(
     
  3. KnowN

    KnowN BiR uMuTTuR YaŞaMaK !

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesaj:
    29,813
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    TüRK OĞLuYuM TüRK OLarak öLüRüM TüRK oLMaYI eN MuK
    Şehir:
    SoNuNDa 'EyvaH' DiyeCeĞiM ŞeyLeRe, BaŞıNDa 'EyvaLL

    GüzeL Gün oLmuŞ SizLer iÇiN.. ßidahaki ßuLuŞmada ßeraßer oLmak diLegi iLe.. ArkadasLiginiz Hiç ßitmesin..
     
  4. derbederin

    derbederin New Member

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesaj:
    18,576
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Türkçe Öğretmeni
    Şehir:
    Aşkına kul oldu isem, sanma aşkı sen yarattın...

    sponsorun olayım revo :durdurun
     
  5. Novace

    Novace New Member

    Katılım:
    26 Ekim 2007
    Mesaj:
    3,960
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Istanbul

    güzeL bi günmüş (= teşekkürLer ..
     
  6. KıRmızıKız

    KıRmızıKız Kayıp üLkenin Prensesi

    Katılım:
    4 Temmuz 2006
    Mesaj:
    11,206
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ne güzel bi gündü yaa =))

    revocum tşk.ler..by organizasyon şefimiz :D
     
  7. QapriS

    QapriS New Member

    Katılım:
    10 Mayıs 2006
    Mesaj:
    4,716
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ivy home..

    ehuehueuhe cnm iki bayandık aslında ama kırmısı beni yarı yolda bırakıp erkenden kaçmasaydı :p oda görünürdü dier resimlerde :durdurun

    güsel bi gündü cidden bi eksiklik dışında :(
     
  8. KıRmızıKız

    KıRmızıKız Kayıp üLkenin Prensesi

    Katılım:
    4 Temmuz 2006
    Mesaj:
    11,206
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    kaçmasaydı dio yaa :Sopa

    ya kuzum öle deme.solaris beni bırakacağını sölemişti. e havada kararmıştı bıraktı beni işte eve. o saatte zor giderdim ben :melek

    nie trip yapıon ki :p
     
  9. yasko_

    yasko_ New Member

    Katılım:
    9 Ağustos 2007
    Mesaj:
    3,124
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Güsel Bi buluşmaydı bidahakinde görüşmek üzere bu arada gelen arkadaşlara ve organizatör revocuumuza burdan tekrar teşekkürlerimi iletiyorum =)
     
  10. HeLLFire!

    HeLLFire! Çǿκ کε√díκ طę ∂طí

    Katılım:
    7 Ekim 2007
    Mesaj:
    6,060
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Beşiktaş'ın KaLbi KAPALI'dan...

    la senaryoyu mu ezberledin :durdurun:durdurun

     
  11. Yeşil Gözlü

    Yeşil Gözlü New Member

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesaj:
    4,693
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Taşı Toprağı Altın Kafesten...

    Güzel bir buluşma olmuş...
     
  12. visi0n

    visi0n ѕтαη∂.ву єqυιρмєηт

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesaj:
    3,200
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student.
    Şehir:
    Home.

    buLusma harkulade gecti ama bide su revo arkadaslarını getirmese iyi olucaktı.. :)

    Mc'teki bayanda fena kaldı öle evden sandalye getiricem bi daa kine . :D isteyene kiralicam :D
     
  13. PESİMİSTYLE

    PESİMİSTYLE New Member

    Katılım:
    17 Ocak 2006
    Mesaj:
    935
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Arog 2005'temi çıktı Gora olmasın o :) ehehe

    ßüyük ihtimalle fotoğraf makinesinde ßir sorun vardır ya da erdem arkadaşımız ßizi yiyor arog'a gittik diye 4 yıllık fotoları koyuyo :p
     
  14. Ω€яэмΩ

    Ω€яэмΩ ˘Θ˘ SκμІІ ΛŒ ˘Θ˘

    Katılım:
    7 Temmuz 2007
    Mesaj:
    2,024
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Tekniker
    Şehir:
    Istanbul

    ßi bulusma daha kesın vısıonıc duzenLemıstır :D:D
     
  15. RuTH

    RuTH New Member

    Katılım:
    6 Nisan 2006
    Mesaj:
    22,390
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Kamusal Alan
    Şehir:
    Balıkesir

    [​IMG]

    İkinizi de ayrı ayrı özledim...
     
  16. ..єЯDєM..

    ..єЯDєM.. Altın Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2006
    Mesaj:
    13,500
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    DiLeNCi =)
    Şehir:
    Terketmedi Sevdan Beni [Beşiktaş]

    Sevıyorum ıkı cadıyıda :) :)
     

Bu Sayfayı Paylaş