private spice izleyin

'Digital TV' forumunda harem tarafından 27 Haziran 2006 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. harem

    harem New Member

    Katılım:
    9 Nisan 2006
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ARKADASLAR BİLİYORSUNUZ Kİ HOTBİRD UYDUSUNDAKİ SPİCE PLATİNİUM GİTTİ FAKAT SU ANDA YİNE HOTBİRD UYDUSUNDAN YAYIN YAPAN FREKANS 10911 V 27500 İKİNCİ SPİCE SU AN İZLENMEKTE YAPMANIZ GEREKEN TEK SEY KANAL GUNCELLEMENİZ VE PRİVATE SPİCE KANALINI BULMANIZ BUNUN DISINDA V PLUG 0.9.3 VE YANISIRA SİMOH PLUG (TPS & AES)SOFTCAM UPDATER DOSYASINI İNDİRMEK VE PLUGİN KLASORUNE ATMAK BEN ŞİMDİLİK PLUGİN KLASORUNU VERİYORUM SİZLERE HAYIRLI UGURLU OLSUN.....


    PLUGİN:http://rapidshare.de/files/24217171/Plugins.rar.html

    NOT LUGİNLERİ AKTİF ETMEYİ UNTMAYIN SİMOH SOFTCAM UPDATER 'İ AKTİFLEŞTİRMENİZE GEREK YOKTUR ZATEN OTOMATİK AKTİF OLACAKTIR.
     
  2. lodosunprensi

    lodosunprensi New Member

    Katılım:
    18 Ekim 2005
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    biraz bu hakkında bizi aydınlatsana.. ben uydu işinde yeniyimde..birde verdiğin link kırık
     
  3. umut55

    umut55 New Member

    Katılım:
    27 Nisan 2006
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pek de hayırlı bişey değil ama.=))))
     
  4. ganere

    ganere New Member

    Katılım:
    29 Mart 2006
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Dostum bu dosya güncelliğini kaç gün koruyor
     
  5. harem

    harem New Member

    Katılım:
    9 Nisan 2006
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadasalar bu topik acılalı okadar cok olduki hala mesaj yazılıyor o zamanlar vardı ama şimdi yok tabiki bu kanal .
     
  6. ugr061

    ugr061 New Member

    Katılım:
    29 Eylül 2007
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ne yani biz şimdi bu kanalı we ya buna benzer kanalları izleyemiyeceqmiyizz weya izlememiz için ne lazım yardım pls
     
  7. mezor

    mezor New Member

    Katılım:
    19 Temmuz 2007
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    karadenizin derin sessizliğinden
    Harem hoca bu topiği 2006 yılında açmış o zamanın güncel konusuymuş o zamandan bu zamana kadar çok şey değişti bilğinize....
     
  8. musam1976

    musam1976 New Member

    Katılım:
    10 Aralık 2006
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya birden heyecanlandık ama konu eskiymiş
     
  9. sharppav

    sharppav New Member

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla ya ole heyecanlanmışsınınz ki yani adamlar spice platinum duyunca şoke olmuşlar varya hepiniz (a-b-z-a-)sınız valla :):):)
     
  10. ken1234

    ken1234 New Member

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    selam
    bahsı gecen kanal multıler zaten seyrediliyor.Bunun yanında playboyda seyredilmekte.
     
  11. liberty34

    liberty34 New Member

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    fi tarihinde kaldı bunlar yeni şeylr söylemek lazım
     
  12. tansu1879

    tansu1879 New Member

    Katılım:
    4 Mart 2007
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tşk ederim
     
  13. 01_adana

    01_adana New Member

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya bende pirivate spaceyi buldum arkadaşlar ama izleyemiyorum lütfen yarım
     
  14. dreams28

    dreams28 New Member

    Katılım:
    18 Temmuz 2008
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu link kırık neden böle
    file not found diyor
     
  15. bytan

    bytan New Member

    Katılım:
    17 Temmuz 2006
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    IT Advisor
    Şehir:
    41° 0' 0 N, 27° 30' 0 E Amor en el exilio...
    Key ler değişeli çok oldu.Konu güncellğini yitirdi..
     
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.

Bu Sayfayı Paylaş