sercinho7

'Üyelerle Röportajlar' forumunda infatuate tarafından 3 Mayıs 2007 tarihinde açılan konu

  1. infatuate

    infatuate İstirahatte

    Katılım:
    31 Ekim 2006
    Mesaj:
    8,264
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    u ηενεг κηοω ..

    sitemizin en küçük yöneticilerinden biri ama gayet ağır başlı, kısa we net cewaplar werdi genellikle =)) tanıyalım bakalım kimmiş ??

    [​IMG]

    infatuate:
    slm sercinho =)

    Sercinho7:
    selam..

    infatuate:
    nasılsın ? hayat nasıl ?

    Sercinho7:
    iyiyim ne olsun, sen nasılsın?

    infatuate:
    bende iim herşey yolunda =)
    infatuate:
    ismini we yaşını öğrenelimmi öncelikle ?

    Sercinho7:
    Adım Sercan, 17 yaşındayım..

    infatuate:
    neler yaparsın sercan ? tam 1 günün nasıl geçer ?

    Sercinho7:
    sabah 6'da kalkarım.14'e kadar okuldayım, sonra ev,hackhell,msn falan, arasıra da ders =)

    infatuate:
    ehehe =)) lisedemisin ?

    Sercinho7:
    evet.lise son

    infatuate:
    9 sene önce bende ordaydım =))))

    Sercinho7:
    =)

    infatuate:
    nerelisin aslen? kardeşlerin warmı ?

    Sercinho7:
    Ben doğma büyüme İzmirliyim, 2 kardeşiz, bi ablam var

    infatuate:
    güselmiş =)) peki bi sewgilin warmı :utan

    Sercinho7:
    dı... =) 3 hafta önce bitti =)

    infatuate:
    atlattınmı ?

    Sercinho7:
    gibi gibi.. aslında başkasından hoşlandığım için ayrıldık, sevmediğim birisiyle çıkmak karşımdakine de haksızlık olurdu zaten

    infatuate:
    hmm işler karışık yani =) seni üzen we mutlu eden şeyler nelerdir ?

    Sercinho7:
    Mutlu edebilen şeyler müzik,internet,arkadaşlarla takılmak vs =) üzenlerin ise %90'ı okulla ilgili

    infatuate:
    ehehe =)) haksızlığa uğradığın zamanlarda naparsın sercan ?

    Sercinho7:
    hmm...bilemicem =) o anki duruma bağlı

    infatuate:
    nasıl yani ? duruma göre sessiz kalmayı tercih edermisin ?

    Sercinho7:
    sinirli bi anda kavga çıkartabilirim , ama normal bi ruh hali içerisindeysem konuşup tartışırım, ama sessiz kalamam

    infatuate:
    wazgeçemeyeceğin şeyler nelerdir hayatında ?

    Sercinho7:
    ailem,yakın arkadaşlarım,bilgisayarım ve müzik aklıma ilk gelen şeyler...

    infatuate:
    beyaz we yeşil ne anlama gelio senin için ?

    Sercinho7:
    beyaz boştur =) yeşil de doğayı temsil eder =)

    infatuate:
    çok açıklayıcı oldu =))

    Sercinho7:
    =)

    infatuate:
    gelelim hackhell'e, anlatırmısın bize biras ?

    Sercinho7:
    anlatmakla bitmez ki =)

    infatuate:
    birasını dinleyelim =)

    Sercinho7:
    neresini mesela?

    infatuate:
    eheheh neresini anlatmak istersen =))

    Sercinho7:
    hmm... ben hackhell'e mp3 ararken rastlamıştım çarpıldım =) ogün bugündür Hackhell'deyim, sanırım 27.09.2005 te üye olmuştum, başlarda sadece sömürücülük yapıyodum ki zaten paylaşabilcek pek bişeyim de yoktu bi süre sonra bende yorumlara ve konu yazmalara başladım, gördükçe öğrendim , uyguladım, birçok şey öğrendim, daha sonra DeeRPaRTy'nin büyük desteği moderatörlük adayı oldum, ilk başvuruda yetersiz görüldüm, 1 ay sonra ise yönetime girdim =)

    infatuate:
    gayet güsel =) peki seni mutlu eden we hoşlanmadığın şeyler nelerdir forumda ?

    Sercinho7:
    hoşlanmadığım şeyler bir zamanlar benimde yapmış olduğum sömürücülük olayı =) bölümlerde dolaşıp bilmediğim bilgiler öğrenip , görmediğim resimler görmek falan benim hoşuma gider

    infatuate:
    =) son olarak bana we hh'ye söylemek istediğin bişeler warmı?

    Sercinho7:
    Hiç Değişmeyin =) sağlıcakla kalın...

    infatuate:
    tşk ederiz bizde sana, görüşmek üzere ..

    Sercinho7:
    görüşürüz...
    ben teşekkür ederim..


    edit: sercinho'nun sinema anısını dinleyelim hadi =))

    Sercinho7:
    bir gün arkadaşlarla sinemaya bi korku filmi izlemeye gitmiştik.Bende korku filmlerinden pek fazla zevk alan birisi değilimdir.Saçma geliyo genellikle.Filmin adını tam hatırlayamıyorum sanırım şeytan çarpmasıydı herneyse,filme girdik izliyoruz.Filmin içerisinde geçen bir olayda bi kızın içine 6-7 tane şeytan girdiği geçiyodu.Bende her nereden estiyse yüksek sesle " tüh lan kızdaki şansa bak bize bi tanesi denk gelmez kıza 6-7 tane birden geliyo " dedim.Şans o ya o anda da müzik efekti sessiz bi hale gelmiş.Herkes bi anda arkasına dönüp bana bakınca bi garip olmuştum =) allahtan filmdeki sessizlik kısa sürdü de herkes kendi halinde takılmaya devam etti =) çok utandığımı hatırlıyorum :)


    the end :clap
     
  2. sky

    sky New Member

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesaj:
    4,686
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    First Officer
    Şehir:
    homo köyü nden ali çavuş

    Hahah Elınıze SagLık
    SıneMa Olayı Guzeldi :D
     
  3. KaRma

    KaRma Active Member

    Katılım:
    6 Kasım 2005
    Mesaj:
    17,268
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Yedi TepeLi $ehirden..

    Sinema Anısı güzeLmi$.. Üstüne aLınmada öyLe rahatsız tipLer çok oLur SinemaLarda :hhmanD

    Röportaj için t$kLer ;)
     
  4. SiR ReaLiST

    SiR ReaLiST Guest


    Güzel Çalışma Olmuş...
     
  5. 1sc0rp!tX

    1sc0rp!tX New Member

    Katılım:
    23 Eylül 2006
    Mesaj:
    18,221
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Student
    Şehir:
    ÖLmekLe Me$guL

    Sinema anısı Güzelmiş

    Güzel bir roporyaj olmuş..

    2nizinde ELLErinize SAglık ;)
     
  6. Sercinho7

    Sercinho7 Dark Side of Creation

    Katılım:
    27 Eylül 2005
    Mesaj:
    6,022
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyaka 35½

    Zevkli bi sohbet oldu teşekkür ederim :goz:
     
  7. bLue__qirL

    bLue__qirL Banned

    Katılım:
    31 Aralık 2006
    Mesaj:
    8,239
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    sinema olayını sefdim:D:D:D
    gsl bi röp. olmuş:D
     
  8. Mephisto

    Mephisto R€B€L

    Katılım:
    10 Aralık 2005
    Mesaj:
    7,350
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Bir yanda uçan dünya, bir yanda ortaçağda, sen ner

    ulan o sabah kalkmak ne zor olur bılırım =)

    guzel olmus klavyelerınıze saglık :p
     
  9. maximus

    maximus GeNeRaL

    Katılım:
    28 Temmuz 2005
    Mesaj:
    5,785
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    photographer
    Şehir:
    Şirine'nin Kalbi

    ellerinize sağlık teşekkürler roportaj ıcın. sercınho7 yuıde tanımıs olduk . gercı zaten tanısıyoruz. :durdurun
     
  10. Kopuk Dadı

    Kopuk Dadı Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2006
    Mesaj:
    12,404
    Alınan Beğeniler:
    6
    Ödül Puanları:
    2
    Şehir:
    Görelim Mevlam Neyler / Neylerse Güzel Eyler!

    sinema anısı güseldi :D

    çenenize sağlık :)

    güsel olmuş yine
     
  11. sonsuzluğa

    sonsuzluğa Moderator

    Katılım:
    7 Kasım 2006
    Mesaj:
    26,973
    Alınan Beğeniler:
    33,334
    Ödül Puanları:
    2,658
    Şehir:
    Ayağın taşa mı çarptı, dön kalbine bak. ETTİN Mİ B

    ikinizin de eline sağlık. güzel bir röpörtaj olmuş.

    sinemada kim sana yüksek sesle konuş dedi ki. :D :p
     
  12. cliper1907

    cliper1907 forum elektro gitaristi

    Katılım:
    12 Şubat 2006
    Mesaj:
    2,670
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    denizli

    sercan çok sevdiğim moderatör arkadaşlarımdan birisidir. msndende tanışırız. güzel sohbet olmuş ellerinize sağlık
     
  13. daredevil_off

    daredevil_off PiS YoLuK

    Katılım:
    5 Kasım 2005
    Mesaj:
    4,004
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    röportaj için teşekkürler..
    sercinhoyu da tanıdık...:goz:

     
  14. KıRmızıKız

    KıRmızıKız Kayıp üLkenin Prensesi

    Katılım:
    4 Temmuz 2006
    Mesaj:
    11,206
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    teşekkürler :goz:
    serci sinema olayın güzel :D o an görmek isterdim seni :D
     
  15. jewel

    jewel New Member

    Katılım:
    9 Aralık 2006
    Mesaj:
    9,740
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Somewhere Over The Rainbow..

    ikinizinde elinize saglık güzel olmuş =)
     
  16. PRotype

    PRotype Game Spider

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesaj:
    12,766
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Game Researcher
    Şehir:
    Merhaba Marslı, Ben Dünyalı :)

    Serc'i tanımak iyi oldu..

    Uyumakta güzeldi :p:p:p:p
     
  17. Giovane

    Giovane New Member

    Katılım:
    6 Haziran 2006
    Mesaj:
    5,524
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ödül Puanları:
    0

    Sercinho senide tanımak coq qüzeL ..
    Sinema macerası da güzeLdi : ))
    Kendine iyi baq ..
    ikinizinde Emeğine SAqLIq : )
     
  18. ErdemLiyiZ

    ErdemLiyiZ New Member

    Katılım:
    24 Ocak 2007
    Mesaj:
    4,485
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    eczacı kalfası
    Şehir:
    Gördüğü Ufak BiR Parlaklığa Gidiyor Hackhell de O

    elinize sağlık güzel bir roportaj ve
    sinema anın gerçekten güzelmiş
     
  19. KRAL REX

    KRAL REX New Member

    Katılım:
    6 Aralık 2006
    Mesaj:
    2,097
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KÜÇÜKPARKLA EGE ÜNİVERSİTESİ ARASINDA

    kimsin sen :D
     
  20. ALpMontana

    ALpMontana КЯaL´da TaNıMaM КuяaL´da

    Katılım:
    28 Mayıs 2006
    Mesaj:
    6,580
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bılgısayar programcısı
    Şehir:
    Eski Açık [ALiSamiYEN]

    haaa sınamada seytan awımı yapcan :)
    senıde tanıdık az bısey hadı bakalım sırada kımLer oLacak ;)
     

Bu Sayfayı Paylaş