windows live messenger üyesi olmak isteyenlere 10 adet hakkım var....

'IM Security' forumunda YueMTaS tarafından 4 Nisan 2006 tarihinde açılan konu

  1. YueMTaS

    YueMTaS New Member

    Katılım:
    27 Temmuz 2005
    Mesaj:
    0
    Şehir:
    gönlümün getirdiği yerden

    ya bu nedir bilmem..msn in böle çıkarttıı bi sürü programlardan faydalanabiliosunuz... olmayanlara davetiye yollayabilirim... adresinizi yazmanız yeterli...

    isteyen varsa bekliorum...

    (msn 8 BETA da dahil bu programların içine ve daa bisürü bi şe var...)
    yine yannış yere açtım galba...
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 4 Nisan 2006
  2. volkan38

    volkan38 New Member

    Katılım:
    31 Mart 2006
    Mesaj:
    0

    arkadas lütfen bana davetiye yollarsan sevinirim

    emek verdigin icin tsk ler kardes
    ........................

    sagol arkadas
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 4 Nisan 2006
  3. YueMTaS

    YueMTaS New Member

    Katılım:
    27 Temmuz 2005
    Mesaj:
    0
    Şehir:
    gönlümün getirdiği yerden

    tmm gönderdim volkan ya ya çok gereksiz bişe kimse istemio yada herkeste varmış...

    arkadaşlar pm den atın msn lerinizi buraya vermek yasaktı unuttukmu yaw!!!
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 4 Nisan 2006
  4. YueMTaS

    YueMTaS New Member

    Katılım:
    27 Temmuz 2005
    Mesaj:
    0
    Şehir:
    gönlümün getirdiği yerden

    tmm.düzeltiorum uzun zamandır uuramıorum siteye hiç bişeden haberim yok... saygılar
     
  5. bim_28

    bim_28 New Member

    Katılım:
    8 Ağustos 2005
    Mesaj:
    0
    Meslek:
    Talebe
    Şehir:
    İyilik

    Mümkünse bende isterim Pm yollayım mı...
     
  6. asterix_e

    asterix_e New Member

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesaj:
    0

    yalnız bıse var bu beta yı yukleyınce tr yaması felan sılınmıo ya ben sılene kadar hal geldı basıma 7.5 ondan daha ıı bence ya gereksız bıse ama genede paylasımın ıcın cok saol :cool:
     
  7. [KooZ]

    [KooZ] New Member

    Katılım:
    13 Kasım 2005
    Mesaj:
    3
    Meslek:
    Student ße oLuM
    Şehir:
    Soru Bankası:)

    vallahi güzel bi şey galiba
     
  8. DureX

    DureX New Member

    Katılım:
    23 Ekim 2005
    Mesaj:
    16
    Şehir:
    Yedi tepeLi sehir

    Su davetıye banada versenıze 1 zahmet elınızde kaldıysa:D
     
  9. YueMTaS

    YueMTaS New Member

    Katılım:
    27 Temmuz 2005
    Mesaj:
    0
    Şehir:
    gönlümün getirdiği yerden

    jackal yannış annamış konuyu ben msn 8 daıtmıorum... davetiye daıtıyorum içinde msn başlığı altında bi çok program olan bi davetiye...

    -windows live search
    -toolbar
    -expo
    -live mail
    -live onecair

    fln falan ..... isteyenler pm ile ulaşsın... ben onlara davetiyeyi atayim.. sonra benim attıklarımda başkalarına davetiye yollasınlar böylece dağılsın.. küçük bi paylaşım.......................

    DUREX at pm den mailini...
     
  10. Shoulder

    Shoulder _-_Guns n Roses_-_

    Katılım:
    29 Ekim 2005
    Mesaj:
    9

    kardeşim güzel paylaşım banada bi davetiye yollarsan sevinirim PM e attım mailimi...:cool:
     
  11. _-_FeTisH_-_

    _-_FeTisH_-_ FoRuM FeTisHi

    Katılım:
    7 Kasım 2005
    Mesaj:
    1
    Şehir:
    Motora bin-Beşiktaşa geç-Kapalı Alta gir-Orta saha

    Yolla bakem banada sen bilirsin mailimi :D
     
  12. YueMTaS

    YueMTaS New Member

    Katılım:
    27 Temmuz 2005
    Mesaj:
    0
    Şehir:
    gönlümün getirdiği yerden

    fetish sana parayla kardeşim k.bakma:cool:
     
  13. erdemm

    erdemm Sarıyerli

    Katılım:
    23 Haziran 2005
    Mesaj:
    2
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İst/Sarıyer

    teşekkürler...ellerin dert görmesin abi...bu sitenin senin gibilere ihtiyacı var ;)
     
  14. YueMTaS

    YueMTaS New Member

    Katılım:
    27 Temmuz 2005
    Mesaj:
    0
    Şehir:
    gönlümün getirdiği yerden

    eyw. saolasın zaten küçük bi paylaşım yaptık bizden başkasıda yararlansın die...

    bilgi paylaştıkça çoğalır...(tabi bu msn işi bilginin dışında bişe ama olsun)
     
  15. olcay44

    olcay44 New Member

    Katılım:
    28 Kasım 2005
    Mesaj:
    0

    edit----- *Forumda Msn Adresi veremk yasak
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 10 Nisan 2006
  16. Hell

    Hell Başarıda bir sanattır.

    Katılım:
    26 Eylül 2005
    Mesaj:
    126
    Meslek:
    sysadmin
    Şehir:
    Cehennem'den.

    olcay arkadaşım Forumda msn adresi vermek yasaktır.1. mesajın olduğu için Editledim

    Arkadaş pm atman gerekiyor :)
     
  17. YueMTaS

    YueMTaS New Member

    Katılım:
    27 Temmuz 2005
    Mesaj:
    0
    Şehir:
    gönlümün getirdiği yerden

    davetiyeler çoktan bitmiştir...ii kullanımlar
     

Bu Sayfayı Paylaş