Windows Xp ProfessionaL 30 GünLük Deneme Sürümü..!!!

'Windows XP' forumunda Zex_Red tarafından 30 Mayıs 2008 tarihinde açılan konu

  1. Zex_Red

    Zex_Red New Member

    Katılım:
    12 Nisan 2007
    Mesaj:
    11
    Ödül Puanları:
    0

    ÖnceLikLe herkese sLmLar bu konu hakkında yorum yapacak ve bana yardımcı oLmaya çaLışacak bütün arkadaşLara şimdiden TeşekkürLer

    İsterseniz konuya qeçeLim arkadaşLar bana başLıktada beLirtiqim qibi Windows Xp ProfessionaL SP2 30 günLük Deneme Sürümü ve KısıtLamaLı CD Lazım .. Forumda arama yapTım ama qeneL oLarak böyLe bişey payLaşıLmamış sanırım qaLiba bu tür bişey isteyen iLk kişi ben oLucam ...:durdurun

    YardımLarınızı BekLiyorum SayqıLar...
     
  2. f.yezdan

    f.yezdan New Member

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesaj:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    kardeş bu konu hakkında bilgim yok ama eminimki hackhellde bilen biri wardır..:D
     
  3. Zex_Red

    Zex_Red New Member

    Katılım:
    12 Nisan 2007
    Mesaj:
    11
    Ödül Puanları:
    0

    ArkadaşLar söLücek keLime buLamıyorum 20 kişi bakmış 1 kişi yorum yapmış saoLun yani yardım sewerLiginiz gözLerimi yaşarttı...:( EwT hh ciLer bu konuda bana yardımcı oLacak kimse yokmu...:mad:
     
  4. hamza416

    hamza416 New Member

    Katılım:
    15 Kasım 2007
    Mesaj:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  5. Zex_Red

    Zex_Red New Member

    Katılım:
    12 Nisan 2007
    Mesaj:
    11
    Ödül Puanları:
    0
  6. codxx

    codxx New Member

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesaj:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  7. kyck

    kyck New Member

    Katılım:
    20 Eylül 2006
    Mesaj:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    slm sp1 li ve sp2 li mevcut ama nasıl ulaştıracam size
     
  8. borbelat

    borbelat İnFeRNoo

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesaj:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    from school...

    bısı sorcam neden deneme surumu kullanıyon kı ? tam kullan bnde pc bozuk ıste guzel cd arıyom
     
  9. cakalda

    cakalda New Member

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesaj:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    teşekürrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
     
  10. kyck

    kyck New Member

    Katılım:
    20 Eylül 2006
    Mesaj:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaşım bunlar zaten tam sürüm ama 30 gün sonra aktivasyon istiyor o yüzden arkadaş 30 günlük deneme sürümü demiş saygılar
     
  11. erdi_19

    erdi_19 New Member

    Katılım:
    28 Ağustos 2007
    Mesaj:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    klavyen dert gormesın
     

Bu Sayfayı Paylaş