1. Merhaba Ziyaretçi DarkCoderz.net bekleriz ..
    Premium hesaplar1
    Premium hesaplar2 ve daha fazlası
    Duyuruyu Kapat
kamer28
Son Hareket:
22 Aralık 2016
Katılım:
25 Şubat 2008
Mesaj:
3,779
Alınan Beğeniler:
0
Ödül Puanları:
36
Doğumgünü:
5 Mayıs 1981 (Yaş: 35)
Şehir:
Rabbime hamd-ü senalar olsun,yazdırıyor ilham kale
Meslek:
BEN SENİ BIRAKSAMDA SEN BENİ BIRAKMA YA RAB...

Bu Sayfayı Paylaş

kamer28

DOLUNAY, 35, Şehir: Rabbime hamd-ü senalar olsun,yazdırıyor ilham kale

kamer28 en son:
22 Aralık 2016
    1. kent55
      kent55
      nice senelere ....
    2. MozoLe Miяach
      MozoLe Miяach
      ÖzLettırme kendını muhammed abi..İnsan senınLe 2 keLam etmek ıstıyor.. ;)
    3. Mayhoş
      Mayhoş
      Canım abim KandiLin mubarek olsun.Ağzınızın tadı hiç bozulmasın İnşallah.
    4. Mayhoş
      Mayhoş
      Abimm iyiyim sen nasılsın :)
    5. Mayhoş
      Mayhoş
      Abim nasılsın (:

      Sen uzun zamandır elimden kahve içmiyorsun
      Afiyet olsun (:
      [IMG]
    6. Mayhoş
      Mayhoş
      iyiyim abim saol.
      Evet çok kıskandım onu sinirden tansiyonum fırladı.beklememiş beni.Bende tewk gelicem. :)
      bahsim niçin geçti hihihhi
    7. Mayhoş
      Mayhoş
      Canım Abim
      nasılsın?
      Nasıl oldun Canımın içi.
      Hadi güzel bir haber verde bana Ruhum huzur bulsun bu gün.
    8. Mayhoş
      Mayhoş
      Tamam abicim o yüzden dikkat et kendine Sağlam kal.Zira bu deli kızı ne zaman alırlar bilemem :D
    9. Mayhoş
      Mayhoş
      mutlu oldum abim
      bi daha çukurda lafını duymiyim lütfen
      Gençsin sen
      bize yol göstericen damadın elini öpmeye gelicek oooo :)
    10. Mayhoş
      Mayhoş
      Canımın içi neden cezalıyım :( :(
      ne hata yaptım sana bilmeden
    11. Mayhoş
      Mayhoş
      Abilerin bitanesii Canım abim nasılsın?
      Geliyorum gidiyorum yoksun ama olmazki seni çok özledim ben telefonumun başına bir kaza geldi numaranı kaybettim hafızada kayıtlı idi.Arayıp hal hatırda soramıyorum.Tatil yap biraz kendini yorma.
      Sarı şekeri öp yerime Yengeme selamlar Seni seviyorum canım abim.
      ßugün değişiklik yapıcam sana keyfim yerinde ohh şükür o yüzden
      [IMG]
      [IMG]
      Kıyamam sana canın çekecek biliyorum ama yanımda olsan yapardım ama artık iş yengeme düşüyor (:
      çekinmeden ye diyet kurabiye
    12. Mayhoş
      Mayhoş
      [IMG]
      Afiyet olsun Canımın içi (:
    13. Mayhoş
      Mayhoş
      zaten yapıyordum abim kalbimiz birmiş (:
      Canımsın
    14. Mayhoş
      Mayhoş
      [IMG]
      Abilerin bi tanesine
      Afiyet olsun Canımın canı (:
    15. Mayhoş
      Mayhoş
      iyiyim abicim seni gördüm daha iyi oldum.Sen nasılsın?
    16. Mayhoş
      Mayhoş
      oysh canım benim uzak bakalım yanagını (:
      Mc abilerin en tatlısı iyiyim sağol.
      Seni burda görmek beni ayrıca mutlu ediyor.
    17. Mayhoş
      Mayhoş
      Abim nasılsın görüşemiyoruz.çok özledim seni
      Yaramaz bir durum yoktur inşaallah..
      Sağlıkla ve huzurla kal canımın içi.
    18. Mayhoş
      Mayhoş
      Canımsın Seni seviyorum ßen çokkk
    19. Mayhoş
      Mayhoş
      Canımın canı (: nasılsın?
      özledim seni çok
      [IMG]

      Huzurumu ver bakalım (:
      ummmahh canım abime .
    20. Mayhoş
      Mayhoş
      iyiyim abicim yok öyle önemli haberler..aynı şekilde devam ediyor.
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Hakkında

    Doğumgünü:
    5 Mayıs 1981 (Yaş: 35)
    Şehir:
    Rabbime hamd-ü senalar olsun,yazdırıyor ilham kale
    Meslek:
    BEN SENİ BIRAKSAMDA SEN BENİ BIRAKMA YA RAB...
    Kan grubunuz?:
    Taraftar:
    AŞKINLA YANDIR BENİ...SANA YAKINLAŞTIR BENİ..ALEV ALEV YANMAYA GÜCÜM YOK..

    HAKSIZLIK KARŞISINDA SUSAN DİLSİZ ŞEYTANDIR...BENİ ASLA SUSTURAMAZSIN : )ANCA ÖLDÜRMEN LAZIM..